SALKKU auttaa löytämään parhaan hetken hintakiinnitykselle

Kuvakaappaus SALKKU-palvelusta.
23.8.2018

Turku Energia on kehittänyt yritysasiakkailleen uuden SALKKU-palvelun. Se tarjoaa helpon kanavan seurata sähkön hinnan kehitykseen vaikuttavia osa-alueita. Palvelu on rakennettu erityisesti aktiivisille sähkönostajille.

Uusi SALKKU-palvelu auttaa etenkin suuria yrityksiä sähkömarkkinoiden seuraamisessa. EnergiaOnlinessa sijaitsevasta SALKUSTA näkee ajantasaisesti oman yrityksensä hintakiinnitystilanteen ja hintaennusteen. Sitä kautta voi seurata myös sähkön hintaan vaikuttavia tekijöitä, kuten vesitilannetta, päästöoikeuksia, johdannaisia ja SPOT-hintaa.

- SALKUSSA asiakkaamme voi tarkistaa, kuinka paljon hintakiinnityksiä on vielä tekemättä ja palvelu auttaa löytämään parhaan hetken hintakiinnitykselle. Palvelu myös päivittää hintaennusteen suunniteltujen kiinnitysten perusteella, yritysmyynnin päällikkö Mika Berg kertoo.

Itse hintakiinnityksiä SALKUSSA ei voi tehdä, vaan varsinaiset kiinnityspyynnöt hoidetaan tuttuun tapaan ottamalla yhteyttä nimettyyn yhteyshenkilöön.

- SALKKU täydentää ennestään monipuolista EnergiaOnline-palveluamme, jossa asiakkaallamme on mahdollisuus muun muassa selailla laskujaan ja seurata sähkönkäyttöpaikkojensa kulutustietoja tunnin tarkkuudella, Berg sanoo.

Lähes kaikilla Louna Suoja -asiakkailla SALKKU-palvelu on jo käytössä. Jos palvelu ei löydy EnergiaOnlinen palveluvalikosta sisäänkirjautumisen jälkeen ja SALKKU halutaan ottaa käyttöön, pyydetään ottamaan yhteyttä Turku Energian myyntipalveluun numeroon (02) 2628 900.

- Jatkamme sähköisten palvelujemme kehittämistä, ja otamme mielellämme vastaan palautetta. Myyntipalvelumme toki myös neuvoo mielellään SALKUN käytössä, Berg vinkkaa.

Kysy lisää:

Sähköpostitse: yritysmyynti@turkuenergia.fi

Puhelimitse: (02) 2628 900.