fbpx
23.09.2020

Miten tyytyväinen olet meihin?

Asiakastyytyväisyystutkimus käynnistynyt

Meille asiakkaamme ovat toimintamme keskiössä ja siksi mittaamme asiakastyytyväisyyttä säännöllisesti tehtävillä kyselyillä ja tutkimuksilla.

Olemme mukana EPSI Ratingin tekemässä Sähkön asiakastyytyväisyystutkimuksessa muiden energiayhtiöiden kanssa ja puhelinhaastattelut tutkimukseen tekee syys-lokakuun aikana Uppolumi Oy numerosta +35863577773. Puhelinhaastatteluun menee noin kymmenen minuuttia ja arvostamme kaikkien haastatteluun osallistuvien asiakkaiden vastauksia tutkimukseen. Tuloksista saamme suuntaviivoja toimintamme kehittämiseksi, jotta voimme tarjota entistä parempaa asiakaspalvelua tulevaisuudessa.

Mitä mittaustavalla tarkoitetaan?

Yleissähkö

Yleissähkömittauksessa sähkö maksaa aina saman verran (24/7). Se on tyypillisin sähkön mittaustapa pienissä asunnoissa, esim. kerros- ja rivitaloissa.

Yösähkö

Yösähkömittauksessa sähköllä on kaksi eri hintaa vuorokaudessa: päiväenergiaa mitataan esim. klo 07-22 ja yöenergiaa klo 22-07. Jakeluverkkoyhtiöiden aikajaotuksissa on eroja, mikä on hyvä huomioida kulutusta arvioidessa. Yösähkömittaus on hyvin usein käytössä rivi- ja omakotitaloissa, joissa pääasiallinen lämmitystapa on suorasähkölämmitys.

Kausisähkö

Sähköä voidaan mitata myös vuodenajan mukaan talvipäiväenergiana ja muun ajan energiana. Tätä mittaustapaa suositaan omakoti- tai vapaa-ajanasunnoissa, joissa on vesikiertoinen, varaava lattialämmitys ja kaksiaikainen mittaus. Kesäkausi ja talviyöt ovat edullisimpia ajankohtia käyttää sähköä.