Nyt voit ottaa yhteyttä chatin kautta
1.6.2020
Turku Energia on ottanut nettisivuillaan käyttöön chat-kanavan.
- Haluamme palvella asiakkaitamme monikanavaisesti ja chat on hyvä lisä. Moni toivoi asiakastyytyväisyyskyselyssä chattia uudeksi yhteydenottokanavaksi, sillä sitä kautta saa nopeasti vastauksen yleisiin kysymyksiin. Emme valitettavasti pysty chatissä tunnistamaan asiakasta tietoturvallisesti, joten sopimuksen tekeminen tai laskutustietojen muuttaminen ei ole sitä kautta mahdollista. Näissäkin asioissa neuvomme chatissa kuitenkin mielellämme, miten asian saa helposti hoidettua, asiakaspalvelupäällikkö Sari Virrankoski kertoo.
Chat on auki asiakaspalvelun palveluaikoina aina kun palvelussa ei ole ruuhkaa, ma-to klo 8-16 ja pe klo 10-16.