Asiakaslehti Valopilkun jakelussa viivästyksiä kuljetusalan lakon vuoksi

Info.
15.2.2023

Asiakaslehtemme Valopilkku on jakelussa asiakkaillemme 20.2. alkaen. Valitettavasti paperisen asiakaslehden jakelu voi viivästyä osittain kuljetusalan lakon vuoksi. Postin arvion mukaan mm. lehtien kulku viivästyy useista päivistä yli viikkoon. Pahoittelemme viivästystä.

Valopilkku-lehdet ovat luettavissa myös sähköisessä muodossa verkkosivuillamme. Uusin lehti julkaistaan verkkosivuilla maanantaina 20.2.

Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitto AKT on ilmoittanut auto- ja kuljetusalan lakosta 15.2.-21.2. Lisäksi Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU on ilmoittanut tukevansa AKT:n lakkoa tukitoimilla, jotka koskevat kuorma-autojen ja perävaunujen lastaamista ja purkamista 16.2.-21.2.

Valopilkun jakaa pääosin Jakeluyhtiö Suomi (JYS). Niillä alueilla, jotka eivät yllä JYS:n piiriin, toimittaa lehdet perille Posti. Lakolla ei ole vaikutusta JYS:n jakelutoimintaan, mutta Postin jakelussa olevat Valopilkku-lehdet voivat viivästyä. Asiakas ei voi valita jakeleeko hänen postinsa JYS vai Posti.

Lue lisää Postin tiedotteesta

Louna Vehreän uudet hinnat ja sopimusehdot

Valopilkku-lehdessä ilmoitamme Louna Vehreä -sähkösopimuksen uudet hinnat 1.4. alkaen sekä päivitetyt sopimusehdot. Louna Vehreä -sopimuksen hintataso laskee noin 40 prosentilla. Uudet hinnat näkee myös verkkosivuillamme.