Minulla ei näy sähköhyvitystä laskulla tai hyvityksen määrä on mielestäni väärin. Miten toimin?
Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Käsittelemme kuukauden sisällä vaatimuksesi virheen korjaamisesta. Huomioi, että vaatimus hyvitystä koskevan virheen korjaamisesta ei vaikuta avoimena olevan sähkölaskun erääntymiseen. Jos hyvityksen maksaminen on viivästynyt, voit vaatia hyvityksen maksamista viimeistään 30 päivän kuluessa siitä kuukaudesta, jonka aikana sähkönmyyjän olisi pitänyt maksaa hyvitys sähkölaskullesi.
Sähkönmyyntiyhtiöllä on kuukausi aikaa käsitellä vaatimuksesi virheen korjaamisesta. Tämän jälkeen voit tehdä hakemuksen Energiavirastolle virheen korjaamiseksi, jos
sähköyhtiö ei korjaa virhettä tai
sähköyhtiö ei ilmoita perusteluita vaatimuksesi hylkäämiselle.
Huomioi, että Energiavirasto ei käsittele hakemustasi, jos
et ole ensin vaatinut virheen korjaamista sähkönmyyjältäsi tai
lähetät hakemuksen Energiavirastoon ennen kuin sähköyhtiölle osoitettu kuukauden käsittelyaika virheen korjaamiseksi on täyttynyt.