fbpx
17.05.2018

Turun Vesihuollon asiakaspalvelu muuttaa Linnankadulle Turku Energian asiakaspalvelupisteen tiloihin

Turun Vesihuolto Oy:n asiakaspalvelu muuttaa Linnankadulle Turku Energian asiakaspalvelutilojen yhteyteen. Tarkka osoite on Linnankatu 65. Halistentie 4:ssä sijaitseva palvelupiste sekä asiakaspalvelun että liitostöiden tilauksen puhelinpalvelu sulkeutuu muuton vuoksi torstaina 17.5.2018, ja uusi palvelupiste aloittaa toimintansa Linnakadulla tiistaina 22.5.2018.

Jatkossakin Turun Vesihuollon ja Turku Energian asiakaspalveluilla on omat puhelinnumeronsa ja asiakaspalvelukanavansa. Yhteinen toimipiste mahdollistaa energia- ja vesipuolen asioinnit yhdessä asiakaspalvelupisteessä.

Turun Vesihuollon toimiston vastaanottoaika on arkisin klo 9–12, ja puhelinaika arkisin klo 9–14 numeroissa 02 263 32293 (sopimukset) 02 263 32163 (laskutus) ja 02 263 32293 (tekniset asiat). Mikäli perinteiselle toimistoasioinnille on tarvetta, asiakkaita kehotetaan varaamaan käyntiaika ennakkoon asiakaspalvelusta puhelimitse. Toimistoasioinnille voi tarvittaessa varata ajan myös ilmoitettujen yleispalveluaikojen ulkopuolella.

Turku Energian asiakaspalvelun aukioloaikoihin ei tässä yhteydessä tule muutoksia. Turku Energian asiakaspalvelu palvelee maanantaista torstaihin klo 8.30–16.00 ja perjantaisin klo 9.00–16.00. Puhelimitse asiakaspalvelu on numerossa 02 2628 111 auki maanantaista torstaihin klo 8.30–17.00 ja perjantaisin klo 9.00–16.00

Laskuri laskee neliömääräiset kaukolämmön kustannukset vuositasolla Energiateollisus ry:n määrittelemissä tyyppitaloissa (Omakotitalo, Rivitalo / pienkerrostalo, Kerrostalo). Hinnat sisältävät alv. 24 % ja ovat suuntaa antavia. Hinnat sisältävät lämmityksen sekä lämpimän käyttöveden lämmityksen.

Todellisuudessa kuukausitasolla kustannukset vaihtelevat, sillä Turku Energia käyttää energiahinnoittelussa vuodenaikojen mukaan vaihtuvaa kausihinnoittelua. Luku kuvaa siis keskimääräisiä lämmityskustannuksia.