Sähkösopimukset

Mitä teen, kun EnergiaOnline-tunnukseni eivät enää toimi?

Minulla on jo tunnukset EnergiaOnline-palveluun, mutta ne eivät enää toimi. Mitä voin tehdä?

Sähköinen asiointipalvelumme EnergiaOnline on uudistettu kokonaan. Tarjoamme Turku Energian asiakkaille edelleen yhden yhteisen asiointipalvelun, jonka kautta on mahdollisuus nähdä sähkönmyynnin, sähköverkon ja lämmön asiakassuhteeseen liittyviä tietoja.

Koska palvelut on nyt uudistettu kokonaan, kaikkien palveluja aikaisemminkin käyttäneiden tulee rekisteröityä uudelleen käyttäjiksi. Koska asiakkaiden tietoturvan varmistaminen on meille tärkeää, rekisteröityminen edellyttää vahvaa tunnistautumista. Jatkossa palveluun voi kirjautua omalla sähköpostiosoitteella ja salasanalla. Yritysasiakkaiden yhteyshenkilöille toimitamme sähköpostitse uuden käyttäjätunnuksen ja ohjeet kirjautumiseen.