Laskutus

Miksi lasku on tullut vain toisen nimellä ja asiakasnumero on muuttunut?

Sopimuksemme on aiemmin ollut minun ja kumppanini nimellä. Nyt lasku on tullut vain toisen nimellä ja asiakasnumero on muuttunut. Mistä tämä johtuu?

Olemme uusineet asiakaspalvelujärjestelmämme huhtikuun lopulla ja samalla vanhan järjestelmän yhdistetyt asiakkuudet on pitänyt jakaa erikseen, omiksi asiakkuuksikseen. Sopimus voi järjestelmässämme olla vain yhdellä asiakasnumerolla ja toinen asiakas on liitetty sopimukseen sopimuskumppanina. Tästä syystä laskulla näkyvä asiakasnumero on muuttunut.

Valitettavasti tällä hetkellä laskulle tulostuu vain toisen asiakkaan tiedot. Liitetyn asiakkaan tiedot ei vielä tulostu laskulle, mutta asia on selvityksessä, ja sen pitäisi tulla kuntoon kesäkuun laskutukseen mennessä.

EnergiaOnlinessa sopimus näkyy kaikilla sopimuskumppaneilla. Järjestelmäteknisistä syistä sopimuksen asiakkaana näkyy tällä hetkellä vain yhden kumppanin nimi, mutta tämä asia on kehitystyön alla.