Asiakasedut

Miksi en löydä Eturinki-etuja Cardusta?

Eturinki-korttisi pitäisi näkyä Cardu-sovelluksen Lompakko-osiossa. Jos et näe etukorttiasi siellä, tarkista nämä asiat: 

  1. Otathan huomioon, ettet etsi Eturinki-etuja ”Palvelut”-osiosta, jossa näkyy lähistölläsi olevia palveluita, vaikka et olisi kirjautunut sovellukseen. Valitse sovelluksen alalaidasta kohta ”Lompakko”.

  2. Oletko luonut itsellesi oman Cardu-tilin ja kirjautunut sisään? Nähdäksesi Lompakon sisällön, sinun tulee olla kirjautuneena sovellukseen. Jos Lompakossa ei näy muuta kuin esittelyteksti ja ”Jatka”-painike, et ole kirjautuneena sisälle. Paina ”Jatka” ja luo tili painamalla painiketta ”Uusi tili”, tai jos olet luonut sen jo aiemmin, paina painiketta ”Kirjaudu”.

  3. Ovatko yhteystietosi Cardussa samat kuin sähkö- tai lämpösopimuksessasi? Sovellus tunnistaa sinut asiakkaaksemme matkapuhelinnumerosi sekä sähköpostiosoitteesi perusteella. Päivitä tarvittaessa tiedot samanlaisiksi sekä Cardussa että EnergiaOnlinessa. Yhteystietojen muokkauksen jälkeen kannattaa odottaa vähintään vuorokausi. Saat ilmoituksen, kun Eturinki-kortti on lisätty Carduusi.

  4. Oletko aiemmin asettanut asiakastietoihisi viestintäkiellon? Silloin et saa Turku Energialta mitään muuta, kuin asiakassuhteen kannalta välttämätöntä viestintää. Oletko esimerkiksi peruuttanut Eturinki-viestien vastaanottamisen sähköpostiisi? Eturinki-etujen katoaminen Cardusta saattaa johtua tästä. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat poistaa viestintäkiellon.

  5. Olethan Turku Energian kuluttaja-asiakas? Jos olet pelkästään Turku Energian yritysasiakas tai tytäryhtiömme Turku Energia Sähköverkot Oy:n asiakas, ei asiakkuutesi valitettavasti kuulu Turku Energian kanta-asiakasetujen piiriin. Jotta saat kanta-asiakasedut käyttöösi, on sinun siis tehtävä kuluttaja-asiakkaiden sähkösopimus ja/tai lämpösopimus, jos sinulla ei kumpaakaan vielä ole.

Jos olet tarkistanut kaikki listan kohdat, mutta et edelleenkään saa asiakasetujasi näkyviin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme