Sähkösopimukset

Miksei EnergiaOnlinessa näy enää vanhoja laskuja tai kulutushistoriaa?

EnergiaOnline on muuttunut, eikä vanhoja laskuja/kulutushistoriaa näy. Mistä tämä johtuu?

Sähköinen asiointipalvelumme EnergiaOnline on uudistettu kokonaan. Uusitun palvelusivuston käyttöönottoon liittyvät toimet ovat vielä osittain kesken, minkä vuoksi palveluissa esitettävissä tiedoissa voi olla vielä puutteita tai aukkoja.

Uudistetussa EnergiaOnline-palvelussa laskutus- ja kustannustiedot eivät ole nähtävissä heti palvelun julkaisemisen jälkeen. Laskuhistoria ja kustannusten raportointi tullaan julkaisemaan osaksi palveluja pian käyttöönoton jälkeen, kun kaikki käyttöönottoon liittyvät jälkitoimet saadaan valmiiksi.

Mikäli olet tallentanut energiankäytön seurannan yhteyteen omia muistiinpanojasi, omien aikaisemmin tehtyjen muistiinpanojen katseleminen energiankäytön seurannassa ei myös ole mahdollista heti palvelujen käyttöönoton jälkeen. Historiatiedot muistiinpanojen osalta siirretään uuteen palveluun toukokuun aikana

Edellä mainittujen lisäksi olemme havainneet, että joidenkin asiakkaiden tuntimittaustiedoissa on puutteita tai aukkoja, eikä käytön raportointi palvelussa ole mahdollista koko sopimusjaksolta. Ongelmat johtuvat siitä, että suuren käyttötietomassan lataaminen palvelun käyttöön on osittain kesken. Pyrimme saamaan palvelussa näytettävät tiedot ajan tasalle mahdollisimman nopeasti.