fbpx

Millainen on kanta-asiakasohjelman tietosuojakäytäntö?

22.10.2021

Kanta-asiakasohjelma Eturinkiin kuuluvien asiakkaidemme asiakastietoja ei välitetä kolmansien osapuolien käyttöön. Cardu-sovellus on verrattavissa muihin asiakasviestintämme käytössä oleviin sovelluksiin, kuten uutiskirjejärjestelmäämme, jonka kautta lähetämme asiakkaillemme sähköisiä uutiskirjeitä. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus ja perusteet yllä mainitussa käyttötarkoituksessa on määritelty tietosuojaselosteemme kohdassa 4. Mikäli et halua kanta-asiakasohjelmaan liittyviä viestejä, voit ilmoittaa estosta asiakaspalveluumme.

Miksi en löydä Eturinki-etuja Cardusta?

14.09.2021

Eturinki-korttisi pitäisi näkyä Cardu-sovelluksen Lompakko-osiossa. Jos et näe etukorttiasi siellä, tarkista nämä asiat:  Otathan huomioon, ettet etsi Eturinki-etuja ”Palvelut”-osiosta, jossa näkyy lähistölläsi olevia palveluita, vaikka et olisi kirjautunut sovellukseen. Valitse sovelluksen alalaidasta kohta ”Lompakko”. Oletko luonut itsellesi oman Cardu-tilin ja kirjautunut sisään? Nähdäksesi Lompakon sisällön, sinun tulee olla kirjautuneena sovellukseen. Jos Lompakossa ei näy muuta kuin esittelyteksti ja ”Jatka”-painike, et ole kirjautuneena […]

Miten voin antaa palautetta kanta-asiakasohjelmasta?

02.09.2021

Kehitämme kanta-asiakasohjelma Eturinkiä asiakaspalautteiden pohjalta. Millaisia etuja haluaisit saada kiitoksena asiakkuudestasi? Miten Eturinkiä pitäisi mielestäsi kehittää? Kerro ajatuksesi meille.

Miten saan Eturinki-mobiilikortin käyttööni?

02.09.2021

Saat helpoiten hyödynnettyä edut lataamalla puhelimeesi Eturinki-mobiilikortin. Hankit sen käden käänteessä: Lähetämme sinulle Eturinki-mobiilikortin latauslinkin tekstiviestillä kun sähkö- tai lämpösopimuksesi astuu voimaan. Lataa ilmainen Cardu-sovellus puhelimeesi klikkaamalla tekstiviestin linkkiä. Jos et enää löydä saamaasi tekstiviestiä, voit hakea Cardun suoraan Google Play– tai App Store-mobiilisovelluskaupasta. Tekstiviestin linkkiä ei siis ole välttämätöntä käyttää. Kirjaudu sisään joko luomalla […]

Mistä voin tilata paperisen kanta-asiakaskortin?

02.09.2021

Saat helpoiten hyödynnettyä edut lataamalla puhelimeesi Eturinki-mobiilikortin. Mikäli et voi hyödyntää mobiilikorttia, täytä verkkosivuillamme tilauslomake, niin toimitamme sinulle paperisen kortin postissa. Lue lisää ja hanki oma Eturinki-etukortti.

Mitkä ovat Turku Energian kanta-asiakasedut ja kuinka saan edut käyttööni?

02.09.2021

Ketkä voivat käyttää asiakasetuja?   Turku Energian sähkönmyynnin ja lämmön kuluttaja-asiakkaat kuuluvat automaattisesti kanta-asiakasohjelma Eturinkiin. Turku Energian yritysasiakkaat tai Turku Energia Sähköverkot Oy:n asiakkaat eivät siihen kuulu. Jotta saat kanta-asiakasedut käyttöösi, on sinun siis tehtävä kuluttaja-asiakkaiden sähkösopimus ja/tai lämpösopimus, jos sinulla ei kumpaakaan vielä ole. Millaisia asiakasedut ovat? Saat monipuolisia etuja paikallisilta yhteistyökumppaneiltamme: Pysyviä etuja palveluista ja tuotteista kymmenistä yrityksistä […]

Mitä mittaustavalla tarkoitetaan?

Yleissähkö

Yleissähkömittauksessa sähkö maksaa aina saman verran (24/7). Se on tyypillisin sähkön mittaustapa pienissä asunnoissa, esim. kerros- ja rivitaloissa.

Yösähkö

Yösähkömittauksessa sähköllä on kaksi eri hintaa vuorokaudessa: päiväenergiaa mitataan esim. klo 07-22 ja yöenergiaa klo 22-07. Jakeluverkkoyhtiöiden aikajaotuksissa on eroja, mikä on hyvä huomioida kulutusta arvioidessa. Yösähkömittaus on hyvin usein käytössä rivi- ja omakotitaloissa, joissa pääasiallinen lämmitystapa on suorasähkölämmitys.

Kausisähkö

Sähköä voidaan mitata myös vuodenajan mukaan talvipäiväenergiana ja muun ajan energiana. Tätä mittaustapaa suositaan omakoti- tai vapaa-ajanasunnoissa, joissa on vesikiertoinen, varaava lattialämmitys ja kaksiaikainen mittaus. Kesäkausi ja talviyöt ovat edullisimpia ajankohtia käyttää sähköä.