Eturinki-korttisi pitäisi näkyä Cardu-sovelluksen Lompakko-osiossa. Jos et näe etukorttiasi siellä, tarkista nämä asiat: Otathan huomioon, ettet etsi Eturinki-etuja ”Palvelut”-osiosta, jossa näkyy lähistölläsi olevia palveluita, vaikka et olisi kirjautunut sovellukseen. Valitse sovelluksen alalaidasta kohta ”Lompakko”. Oletko luonut itsellesi oman Cardu-tilin ja kirjautunut sisään? Nähdäksesi Lompakon sisällön, sinun tulee olla kirjautuneena sovellukseen. Jos Lompakossa ei näy muuta kuin esittelyteksti ja ”Jatka”-painike, et ole kirjautuneena […]
Mitkä ovat Turku Energian kanta-asiakasedut ja kuinka saan edut käyttööni?
02.09.2021Ketkä voivat käyttää asiakasetuja? Turku Energian sähkönmyynnin ja lämmön kuluttaja-asiakkaat kuuluvat automaattisesti kanta-asiakasohjelma Eturinkiin. Turku Energian yritysasiakkaat tai Turku Energia Sähköverkot Oy:n asiakkaat eivät siihen kuulu. Jotta saat kanta-asiakasedut käyttöösi, on sinun siis tehtävä kuluttaja-asiakkaiden sähkösopimus ja/tai lämpösopimus, jos sinulla ei kumpaakaan vielä ole. Millaisia asiakasedut ovat? Saat monipuolisia etuja paikallisilta yhteistyökumppaneiltamme: Pysyviä etuja palveluista ja tuotteista kymmenistä yrityksistä […]