Eturinki-korttisi pitäisi näkyä Cardu-sovelluksen Lompakko-osiossa. Jos et näe etukorttiasi siellä, tarkista nämä asiat: Otathan huomioon, ettet etsi Eturinki-etuja ”Palvelut”-osiosta, jossa näkyy lähistölläsi olevia palveluita, vaikka et olisi kirjautunut sovellukseen. Valitse sovelluksen alalaidasta kohta ”Lompakko”. Oletko luonut itsellesi oman Cardu-tilin ja kirjautunut sisään? Nähdäksesi Lompakon sisällön, sinun tulee olla kirjautuneena sovellukseen. Jos Lompakossa ei näy muuta kuin esittelyteksti ja ”Jatka”-painike, et ole kirjautuneena […]
Miten saan Eturinki-mobiilikortin käyttööni?
02.09.2021Saat helpoiten hyödynnettyä edut lataamalla puhelimeesi Eturinki-mobiilikortin. Hankit sen käden käänteessä: Lähetämme sinulle Eturinki-mobiilikortin latauslinkin tekstiviestillä kun sähkö- tai lämpösopimuksesi astuu voimaan. Lataa ilmainen Cardu-sovellus puhelimeesi klikkaamalla tekstiviestin linkkiä. Jos et enää löydä saamaasi tekstiviestiä, voit hakea Cardun suoraan Google Play– tai App Store-mobiilisovelluskaupasta. Tekstiviestin linkkiä ei siis ole välttämätöntä käyttää. Kirjaudu sisään joko luomalla […]