21.4.2021 Uudistamme asiakaspalvelujärjestelmämme huhtikuun aikana. Muutokset järjestelmässä voivat aiheuttaa hetkellistä viivettä asiakaspalvelussamme. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Lue lisää. Olemme lähellä, näemme kauas. Yhteystiedot Olemme täällä sinua varten. Ota meihin yhteyttä sähköisten kanaviemme kautta, puhelimitse tai tule käymään Linnankadulla. Kesäisin voit bongata meidät palvelufillarilla turuilta ja toreilta. EnergiaOnlinessa saat sähköistä asiakaspalvelua ympäri vuorokauden Asiakkaanamme sinulla on käytettävissäsi sähköinen asiointipalvelumme EnergiaOnline. Siellä seuraat ja käsittelet vaivattomasti sähkö- ja lämpösopimuksiasi ja -laskujasi mihin vuorokaudenaikaan tahansa. Palvelussa voit myös ottaa yhteyttä asiakasneuvojiimme tai jättää meille palautetta. Käytettävissäsi ovat seuraavat palvelut: Uuden sähkösopimuksen tekeminen ja muutto Energiankäytön seuranta Yhteydenotto asiakasneuvojaan Sopimusten selailu Laskujen selailu Omat yhteystiedot ja palveluvalinnat Kirjaudu EnergiaOnlineen Valopilkun palaute ja arvonnat Asiakaslehti Valopilkun palaute- ja arvontalomakkeet (mm. ristikko) löydät alla olevasta linkistä. Valopilkun palaute ja arvonnat Palaute- ja yhteydenottolomake Mielipiteesi on meille tärkeä toimintamme laadun kehittämiseksi. Käsittelemme kaikki saamamme palautteet. Kiitos sinulle jo etukäteen! Nimi Etunimi PuhelinSähköposti Palautteen aiheYleispalauteAsiakasraatiin ilmoittautuminenKysy energiastaPalaute*Haluan henkilökohtaisen vastauksenKylläEi Uudistamme asiakaspalvelujärjestelmämme huhtikuun aikana Muutokset järjestelmässä voivat aiheuttaa hetkellistä viivettä asiakaspalvelussamme. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Järjestelmän muutoksella varaudumme kansallisen tiedonvaihtoratkaisun käyttöönottoon. Suomessa otetaan vuodesta 2022 alkaen käyttöön uusi tiedonvaihtoratkaisu sähkönmyyjien ja sähköverkkoyhtiöiden väliseen tiedonvälitykseen. Uusi tiedonvaihtoratkaisu mahdollistaa sähköasiakkaiden palvelemisen entistä nopeammin ja sujuvammin. Ota meihin yhteyttä! Haluamme palvella sinua kaikissa energian hankintaan, käyttöön ja asiakassuhteeseen liittyvissä kysymyksissä. Sähköisesti www.energiaonline.fi asiakaspalvelu@turkuenergia.fi Puhelimitse 02 2628 111 (pvm/mpm) asiakaspalvelu ma–pe klo 8.00–18.00 vaihde ma–pe klo 8.00–16.00 Lähetämme sähkösopimusten jatkotarjouksia tekstiviestillä numerosta 050 902 3725. Jos viestissä pyydetään vastausta, voit vastata samaan numeroon tekstiviestillä. Numeroon ei voi soittaa. Palvelupisteessä Linnankatu 65, 20100 Turku Palvelupisteemme on epidemiatilanteen takia toistaiseksi suljettu. Postiosoite Turku Energia / Turku Energia Sähköverkot Oy PL 105 20101 Turku Turku Energia Naantalin voimalaitos Satamatie 16 21100 Naantali Laskutusosoitteet Vikailmoitukset (24h/vrk) Sähköverkon ja kaukolämmön päivystyspuhelin (24h): 0800 02001 Numeroon voi soittaa kaikissa lämpö- ja sähköverkkoon liittyvissä hätätapauksissa tai jos tiedät lämpö- tai sähkökatkon aiheuttajan ja voit siten ehkä auttaa vian paikallistamisessa. Ilmoita sähköverkon viasta Ilmoita kaukolämpöverkon viasta Huom! Ulkovalaistuksen ja liikennevalojen kunnossapito- ja korjaustöistä vastaa Turun kaupunki, ei Turku Energia. Ilmoita rikkinäisistä katu- tai liikennevaloista Turun kaupungin palautepalvelussa. Tule käymään asiakaspalvelupisteeseemme Linnankadulle Turku Energia ja Turku Energia Sähköverkot palvelevat sinua henkilökohtaisesti asiakaspalvelupisteessämme Turku Energian toimitalon ensimmäisessä kerroksessa, osoitteessa Linnankatu 65. Tarkista aukioloaikamme tästä. Näin pääset meille Julkisilla kätevästi bussilla nro 1 (pysäkki 51 Veistämöntori). Ilmaisia pysäköintipaikkoja (30 min) on sekä Linnankadulla että Stedingkinkadulla. Pyörällä tai jalkaisin jokirantaa pitkin. Turku Energian sähkö- ja lämpöliiketoimintojen asiakaspalvelujärjestelmää koskeva rekisteriseloste (Henkilötietolaki 10§) on saatavilla asiakaspalvelupisteessämme sekä EnergiaOnline-palvelun etusivulla.
Uudistamme asiakaspalvelujärjestelmämme huhtikuun aikana. Muutokset järjestelmässä voivat aiheuttaa hetkellistä viivettä asiakaspalvelussamme. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa. Lue lisää.