16.07.2018

Onko laskutusosoitteesi muuttunut? Ilmoita uusi osoite meille!

Väestörekisterikeskukselle, Postille ja maistraatille ilmoitetut osoitetiedot eivät valitettavasti päivity asiakasrekisteriimme. Kerro uusi osoitteesi asiakaspalveluumme, niin laskut löytävät perille oikeaan osoitteeseen.

Tee uusi sähkösopimus ja muuttoilmoitus samalla kertaa

Uuteen osoitteeseen on hyvä tehdä sähkösopimus viimeistään kaksi viikkoa ennen muuttopäivää. Voit kuitenkin ilmoittaa muutosta heti, kun päivämäärä on tiedossasi. Näin varmistat, että sähköt ovat käytettävissäsi heti muuttopäivänä. Sähkösopimuksen tekeminen ja muuttoilmoituksen tekeminen samalla kertaa onnistuu helposti EnergiaOnline-palvelussamme.

Toimitamme tarvitsemasi sähkön mihin tahansa kotimaiseen osoitteeseen, koko Suomessa. Ilmoitamme muutostasi aina paikalliselle sähköverkkoyhtiölle, joka tekee sinulle verkkosopimuksen ja laskuttaa sinua jatkossa sähkön jakelusta oman hinnastonsa mukaisesti.

Päivitä yhteystietosi

Jos et ole tekemässä sähkösopimukseesi muutoksia, mutta yhteystiedoissasi on päivitettävää, toimi näin.

  • Osoite: Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Osoitetietoja ei valitettavasti voi päivittää EnergiaOnline-palvelussa, ellet ole tekemässä uutta sähkösopimusta tai päättämässä sähkösopimustasi.
  • Puhelinnumero ja sähköposti: Kirjaudu EnergiaOnline-palveluun ja avaa Päivitä yhteystietosi -sivu. Klikkaa yhteystietojen kohdalla Muokkaa, kirjoita uudet tiedot ja tallenna.

Mikäli käytössäsi on sähköpostilasku, (huom. ei e-lasku), pyydämme ilmoittamaan tämän sähköpostiosoitteen muutoksista asiakaspalveluumme. EnergiaOnlinessa näkyvään sähköpostiosoitteeseesi saat asiakasviestejä ja uutiskirjeen – muutos tähän osoitteeseen ei vaikuta laskujesi toimitusosoitteeseen.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

asiakaspalvelu@turkuenergia.fi

02 2628 111 (pvm/mpm)
ma–to klo 8.30–17.00
pe klo 9.00–16.00

Lin­nan­ka­tu 65, 20100 Tur­ku
ma–to klo 8.30–16.00
pe klo 9.00–16.00