13.12.2013

Turku Energia Sähköverkkojen asiakkaista alle 100 sähköttä

Turku Energian sähköverkkojen korjaustyöt etenevät, ja sähköt on saatu päivän aikana palautettua valtaosalle sähköttä olleista asiakkaista. Turku Energia Sähköverkkojen asiakkaista on alle 100 sähköttä alueilla Impivaara, Kakskerran keskiosa, Järvisten saari, Iso-Pukki, Erikvalla ja Niittysaari. Sähköt pyritään palauttamaan keskijänniteverkkoon perjantaina kello 17 mennessä.  Asuntojen lähellä olevat alempijännitteiset pienjänniteverkon vikakorjaukset voivat jatkua viikonlopulle.

Korjaustöihin on hälytetty kaikki käytettävissä olevat sähköverkkoasentajat. Turku Energia tiedottaa korjaustöiden etenemisestä.

Turku Energia Sähköverkot pahoittelee sähkön jakeluhäiriötä ja pitää huolta siitä, että jakelukeskeytys jää kestoltaan mahdollisimman lyhyeksi.

Sähkökatkon aikana häiriötiedottamista voi seurata osoitteessa http://keskeytysinfo.turkuenergia.fi

Käyttöpäällikkö Harri Salminen, p. 050 5573 162, 02 2628 162, etunimi.sukunimi@turkuenergia.fi
Toimitusjohtaja, Turku Energia Sähköverkot Oy, Vesa Vaskikari, p. 050 5573 125, etunimi.sukunimi@turkuenergia.fi
Viestintäpäällikkö Anne-Mari Repola-Mäkinen, p. 050 5573 355, etunimi.sukunimi@turkuenergia.fi