13.12.2013

Turku Energia Sähköverkkojen alueella alle 1000 asiakasta sähköttä

Yön ja aamun aikana Suomea riepotellut Seija-myrsky on aiheuttanut runsaasti sähkönjakeluhäiriöitä eri puolilla kaupunkia. Tällä hetkellä Turku Energia Sähköverkkojen alueella on alle 1000 asiakasta sähköttä alueilla Kakskerta, Runosmäki, Luolavuori, Ruissalo, Metsämäki, Järvisten saari ja Kulhon saari.

Vika-alueiden rajaamistoimet ja korjaustyöt ovat parhaillaan käynnissä. Sähköt on saatu aamun aikana palautettua suurimmalle osalle sähköttä olleista asiakkaista. Sähköt pyritään palauttamaan keskijänniteverkkoon perjantain aikana. Asuntojen lähellä olevat alempijännitteiset pienjänniteverkon vikakorjaukset voivat jatkua viikonlopulle. Korjaustöihin on hälytetty kaikki käytettävissä olevat sähköverkkoasentajat. Turku Energia tiedottaa korjaustöiden etenemisestä.

Turku Energia Sähköverkot pahoittelee sähkön jakeluhäiriötä ja pitää huolta siitä, että jakelukeskeytys jää kestoltaan mahdollisimman lyhyeksi.

Sähkökatkon aikana häiriötiedottamista voi seurata osoitteessa www.turkuenergia.fi/keskeytysinfo

Käyttöpäällikkö Harri Salminen, p. 050 5573 162, 02 2628 162, etunimi.sukunimi@turkuenergia.fi
Toimitusjohtaja, Turku Energia Sähköverkot Oy, Vesa Vaskikari, p. 050 5573 125, etunimi.sukunimi@turkuenergia.fi
Viestintäpäällikkö Anne-Mari Repola-Mäkinen, p. 050 5573 355, etunimi.sukunimi@turkuenergia.fi