13.12.2013

Sähköt palautettu lähes kaikille Turku Energian verkkoasiakkaille

Turku Energia on saanut palautettua Seija-myrskyn jäljiltä sähköt lähes kaikille verkkoasiakkailleen. Korjaustöitä on vielä meneillään yksittäisissä kohteissa. Sähköt pyritään palauttamaan perjantai-illan aikana lopuillekin vakituisille sähkönkäyttöpaikoille. Korjaustöitä jatketaan lauantain aikana.

Sähköjohdoilla on edelleen puita, jotka tullaan poistamaan viikonlopun aikana. Sähkölinjalle kaatunutta puuta ei saa mennä poistamaan itse. Sähköjohtoa koskettava puu ei välttämättä aiheuta heti sähköjen katkeamista, mutta jos puita ei poisteta, on vaarana useille sadoille asiakkaille haittaa tuottava laaja häiriö. Mikäli havaitset että puu on kaatunut linjalle, ota yhteyttä vikanumeroomme 0800 02001. Puhelu yhdistyy tiedotteiden jälkeen asiakaspalveluun.

Turku Energia kiittää runsaista vikapaikkoja koskevista yhteydenotoista, jotka ovat edesauttaneet vikojen paikallistamista. Vikailmoituksia tuli myös kuntoratojen sähköistä. Turun kaupunki on kytkenyt kuntoratojen sähköt pois päältä turvallisuussyistä kunnes viat saadaan korjatuksi.

Turku Energia Sähköverkot pahoittelee myrskyn aiheuttamia jakeluhäiriötä.

Käyttöpäällikkö Harri Salminen, p. 050 5573 162, 02 2628 162, etunimi.sukunimi@turkuenergia.fi
Toimitusjohtaja, Turku Energia Sähköverkot Oy, Vesa Vaskikari, p. 050 5573 125, etunimi.sukunimi@turkuenergia.fi
Viestintäpäällikkö Anne-Mari Repola-Mäkinen, p. 050 5573 355, etunimi.sukunimi@turkuenergia.fi